środa, 3 sierpnia 2016

Recenzja

Witajcie w środowy wpis na blogu . Dziś tak nie zwyczajnie bo kolejna współpraca na blogu tym razem od http://komodo24.pl . Co bardzo cieszy : miły i szybki kontakt oraz szybka dostawa. Otrzymałem 4 puszki napoju :
Komodo Oranżada Czerwona
Komodo Oranżada Biała
Ja jak to ja od razu po dostarczeniu wrzuciłem do lodówki . Wiadomo schłodzone lepiej smakuje :) . Zasmuca mnie jedynie fakt że nigdzie w okolicy nie widziałem takich napojów a zapewne bym kupił bo smak ma bardzo zacny . Po bardzo znanej oranżadzie mam zgagę a tutaj nic mnie takiego nie spotkało za co ogromy plus. Bajecznie wyglądające puszki które przykuwają uwagę . Zazwyczaj są szare smutne a te są kolorowe i zachęcają bardzo do zakupu i spożycia . 
Plusy produktu:
-bardzo fajna w smaku i orzeźwiająca 
-czytelne wszystkie informacje na puszce
-ciekawy design 
-dobra cena na stronie 
Minusów przy tym produkcie nie widzę no może jeden ale to prędzej czy później się zmieni i będzie możliwość zakupu w sklepach w mniejszych miastach :) Serdecznei zapraszam innych do zakupu i spróbowania bo naprawdę warto .Panu Marcinowi bardzo dziękuję za możliwość testu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz