sobota, 2 lipca 2016

Po przerwie czas na przesyłki

Witam bardzo serdecznie :) Tydzień mnie nie było wiadomo wakacje i wyjazdy .W tym czasie pojawiło się kilka pozytywów i przyszły paczuszki bardzo fajne za co serdecznie dziękuję.Co tu więcej by mówić przechodzimy do przesyłek :)
Pierwsza przesyłka po bardzo miłym kontakcie od Grene

Historia firmy zaczyna się w 1915 r. w Danii. Wtedy jej założyciel Chr. C. Grene rozpoczął samodzielną działalność jako hurtowy sprzedawca artykułów do produkcji rolnej. Dzieje GRENE w Polsce zaczynają się w 1996 r., w momencie prywatyzacji firmy Agroma w Koninie. Po zakończeniu prywatyzacji tego przedsiębiorstwa i powstaniu spółki pracowniczej, została podjęta decyzja o pozyskaniu inwestora strategicznego. Wybór padł na duńską firmę GRENE. Poza firmą Agroma z Konina do spółki przystąpiły Agromy z Bydgoszczy i Leszna”
W przesyłce otrzymałem:
-czapeczka
-pendrive-karta
-piękna torebka
-notes a4
-energy drink
-długopis
-kubek
-smycz
-opaska odblaskowa
Dziękuję bardzo :)
Druga przesyłka od Massi armatura i ceramika łazienkowa także po bardzo miłym kontakcie 
Perfekcja w każdym detalu, wyważona elegancja i szeroka funkcjonalność łączą się teraz w nowo powstałej marce Massi, zamieniając Twoją łazienkę w krainę sensualnych i estetycznych doznań. Massi nie zna ograniczeń. Za jej sukces odpowiadają ludzie, którzy od lat rozwijają branżę sanitarną, świetnie znając potrzeby swoich Klientów. Przedstawiamy naszą wizję doskonałej łazienki.

       W ofercie Massi znajdują się m.in.:

       • armatura łazienkowa


       • ceramika sanitarna


       • systemy odpływowe


       • wanny wolnostojące


       • kabiny prysznicowe


       • akcesoria łazienkowe


                                                      W przesyłce otrzymałem:
                                     -pięknie zapakowany ręcznik
                                      Dziękuję serdecznie :)
Kolejne przesyłki już są tajemnicze z możliwością wymiany :)
mój adres: fraction121231@gmail.com
W przesyłce otrzymałem:
-koszulka
-brelok w etui
-3 breloki
Dziękuje serdecznie :)
W przesyłce otrzymałem :
-czapeczka
-bardzo dobre krówki
-fajna smycz z karabińczykiem 
Dziękuje serdecznie :)
W przesyłce otrzymałem :
-fajną torebka
-notesik
-długopis
Dziękuje serdecznie :)
Mam nadzieję że napiszę coś w poniedziałek :P



4 komentarze: